kolmapäev, märts 21, 2007

100 grammi

No loomulikult olen ma pettunud. Trenni kaal näitas eile täpselt 100 grammi vähem, kui eelmisel korral. Tagatipuks ma kahtlustan, et see õnnetu 100 grammi ei ole ka mitte minu pekkide vaid hoopis dresside avelt. Vahetasin kostüümi noh. Enam ei vaheta.
Nii, et adminnid minu numbrit seekord muutma ei pea :(((
Aga no raske on ju, kui oled terve nädala ilusasti jälginud ja siis saabub tähtpäev, mille puhul on ikka olnud traditsiooniks suures linnas head ja paremat manustamas käia. Ühe sõbranna väike tips tahab just 8 kuuseks saada ja teise sõbranna mitte enam nii väike tips saab juba 18 aastaseks, töökaaslasel ka sünnipäev. Kuigi ma ennast ikka väga tagasi hoidsin (s.t ei söönud ägisemiseni), siis punkte nendel päevadel lugeda oli mõttetu, sest lõhki läksid nad ikkagi.
Aga uuel nädalal uue hooga ja ikka positiivselt ja lootusrikkalt!

1 Comments:

  • Ma panin selle sulle ikkagi kirja, kuna sada grammi on kah midagi!!!:)
    ja küll see kaal ka langema hakkab. küll näed!

    By Blogger Anu, at 23 märts, 2007 08:22  

Postita kommentaar

<< Home