reede, märts 16, 2007

Miinust juurde

Kaalulanguses valitseb stabiilsus. Keskmiselt kilo nädalas. Aga vahe on selles, et kui teiste kaalunumber järjest väheneb, siis mina langetan igal nädalal üht ja sama kilo. Seda, mille nädala teises pooles tavaliselt uuesti sisse söön ja siis uuel nädalal jälle langetama hakkan :)

Okei, tegelikult pingutasin natukene üle. Praeguseks olen auga välja teeninud -2.5 kilo. Kusjuures punktilugemise viskasin nurka, vähemalt praegu sobib mulle rohkem variant, et toitun teadlikult ja valin mida suhu panen, kuid raamatust näpuga järge ei aja. Kui see enam ei toimi, otsin oma materjalid jälle välja.
Aga kevad ja armastus teevad imesid, isu õieti polegi :)

Ühes foorumis keegi uuris, kuidas suhtuvad kaaluküsimustesse raskekaaluliste naiste mehed. Oli neid, kes sellest väljagi ei tee ja neidki, kellele antud teema siiski hammaste vahele jäänud ja pidevalt nokivad. Kurb iseenesest, sest minu meelest on raske, kui innustamise ja julgustamise asemel pigem halvustatakse. Õnneks mul seda probleemi ei ole, sest minu kaasa pole mind kergemana näinudki, kui praegu olen, seega pole tal ka võimalik mingit kauget ja saledat aega meenutada.

Aga täna avastasin loodustootete poes sellise toote nagu soolaseep. Pidavat kiirendama ainevahetust, külmetushaiguste vastu aitab ka. Igatahes proovin järele.

1 Comments:

  • Palju õnne!
    Super tulemus ju!

    Sulle nähtavasti sobiks punktiplaani asemel meie The Core Plan. Seal ei pea punkte lugema, sööd nii palju, et kõht on meeldivalt täis. Aga mingi toiduainete nimekiri ikka on..

    By Blogger mermaid, at 17 märts, 2007 20:13  

Postita kommentaar

<< Home