kolmapäev, märts 21, 2007

Mina kaaa mina kaaa

Ikka edasi, saba urvis.
Aga siiani on sest kasu, täna hommikul 67,6 ehk siis tabelisse -7,4.
Tänu katsejänese-tööle olen laupäevast saadik usinalt söögipoolise ära kaalund ja kirja pannud. Tüütu, peab ütlema. Ja puhvetis ilmselt kõik peavad mind veel veidramaks kui tavaliselt, sest ma küsin juba kolmandat päeva, et palju see kana kaalub... tegelt eile oli tatrapuder. Aga ikkagi.
Sihuke kaalumine näitab muidugi ära, kui palju sa sööd, poleks osand arvatagi, et nimekiri nii pikk on. Analüüsi teeb toitumisnõustaja järgmisel nädalal kunagi vist, siis võin siia või kuhugi nädala menüü ja treeningplaani üles panna. Kui soovijaid on.

Trenniks on ikka see spinning. Aga pilates jõuliselt tuleb sisse. Ja kui aprill tuleb, siis ma hakkan omal käel rattaga õues sõitma ja saali enam ei lähe. Juhhei kevad!