teisipäev, märts 13, 2007

Kaalutäpsustus

Täna käisin jõusaalis. Seal on väga peen kaal, mis minu jaoks näitas numbreid 59,8. Kahjuks ei tähenda see seda, et ma kolme päevaga 1,2 kg maha oleks saanud. Ma arvan, et mu kodune kaal lihtsalt näitas kilokese rohkem. Aga eesmärgi -7 jätan ma sellegipoolest püsti. Kui sa, Kajakas, homme neid miinuseid sinna numbrite taha panema hakkad, siis pane mulle -0,2 (kolme päeva eest), on ikka väheke rõõmsam vaadata, et nagu edeneks juba:)
Seal jõusaalis oli väga mõnus. Esimene ring oli iga masina juures 30 sek ja kaks järgmist ringi minut. Iga ringi vahel väike joogipaus. Ja lõpus venitused loomulikult. Tegelikult saab kolm korda nädalas käia, aga ma piirdun vast ühe korraga ja üritan vahepeal lihtsalt kepikõndi teha. Tegelikult ma ei tahaks siia kirjutada üritan... Käin korra nädalas jõusaalis ja vähemalt kaks korda kepikõnnil:))

3 Comments:

  • tegelikult, ma pean tagasihoidlikult tunnistama, et meil käib kajakaga võistlus, kes ennem need numbrid ära muudetud saab, ja seekord võitsin jälle mina;)
    A., kajaka parem käsi numbrite muutmises.

    By Blogger Anu, at 14 märts, 2007 16:07  

  • Anu on iga kell minust tublim päevikupidaja, minu suured tänuavaldused siinkohal:) Ma ise ei saaks hakkama.

    Aga mida arvate, kas peaks blogis kevadise suurpuhastuse tegema? ET koondaks kuidagi liikmeid või et las olla, ei sega ju kedagi?

    By Blogger Kajakas, at 14 märts, 2007 16:17  

  • Ahsoo, no tänud siis Anu.
    Kajakas, ma nii värske liige, et pole veel kõike läbigi jõudnud lugeda, nii, et mind küll praegu ei sega:)

    By Blogger Evelyn, at 14 märts, 2007 20:39  

Postita kommentaar

<< Home