neljapäev, märts 29, 2007

-300/+200

Mul on nii kiire olnud, et eile polnud mahti kirjutada.

Vahepeal olin lausa nii tubli, et maas oli -4.2 kilo. Aga siis tuli aeg, kui ma nii tubli ei olnud ja sõin 200 grammi tagasi. Seega praegune, mis kirja läheb, on täpselt -4 kilo.
Nüüd tunnen, et varsti peaks hakkama jälle punkte lugema, muidu läheb asi käest ära. Trenni see nädal ka ei jõudnud, töö lihtsalt pressib niimoodi selga, et midagi muud teha ei saa.

Eile õhtul käisime minu vanaemal külas. Väga kaalukriitilise meelega vanaemal, kes käsib mul alati pikema pluusi selga panna, et suur kõht ei paistaks välja. Eile siis:

Vanaema: (vaatab pikalt ja kavalalt) Sa oled alla võtnud, eksole?
Mina: (mõtlen natukene) Olen või?
Vanaema: Jaa, ma justkui vaatan, et kõht on tagasi tõmmanud. Oled ju alla võtnud eks?
No siis julgesin tunnistada, et natukene vist olen jah :D