kolmapäev, märts 28, 2007

Uskumatu

Tänahommikuse seisuga olen saavutanud oma eesmärgi 6 kilo alla võtta. Tunne on ülev, aga ma kardan, et järgmiseks nädalaks võib juba kilo juures olla, nii et ma kannan nädala pärast ka kindluse mõttes veel ikka ette, kuidas olukord on. Aga ma üritan siiski end mitte käest lasta ja premeerimise hoos mitte õgima hakata. Viimase nädala jooksul olen ühe korra trennis käinud, söönud vähe või üldse mitte, joonud meeletutes kogustes kohvi ja Figura teed. Ei ole just kuigi tervislik lähenemine. Igatahes on selgunud, et ainus viis kaalust alla võtta on vähem süüa ja rohkem sporti teha. Muu ei aita paraku. Ainult et sportimise tõttu on mul lihased hakanud vohama soovimatutes kohtades (kintsud), ma nüüd nuputan, kuidas see probleem lahendada.

Mõtlesin, et kui selle sügisel seatud eesmärgini jõuan, ostan omale miniseeliku :) Aga nüüd tundub, et natuke peaks ikka veel kõhnem olema. No ma ei tea. Kui ma praegusest kaalust umbes 13 kg raskem olin, ei olnud kaal mu jaoks mingi probleem, aga kui ma hetkekaalust 6 kilo kergem olin, mõtlesin, et poleks paha ikka natuke peenikesem olla. Mine võta siis kinni, mis see optimaalne vorm oleks.

2 Comments:

Postita kommentaar

<< Home