reede, märts 09, 2007

Uus langetaja

Asi on nii, et olen korra juba rühmas käimisega 10 kg maha saanud. See oli 4 aastat tagasi, peale Kaspari sündi, kogunenud kilod ei kadunud kuidagi ja poja sai juba 2. aastaseks. No praegu on vaja maha saada tütre lisatud kilod.
Kuna praegu Antslas enam Kaalujälgijaid pole, otsustasin ise oma vanade paberitega alustada. Ja see Kaalulangetajate blogi oleks kontrolliks. Minu meelest oligi kaalujälgijate juures kõige parem see, et seal kontrolliti. Mind peab hirmutama ja kontrollima
Numbrid on julmad. Igatahes praegu olen 77,5 kg ja tahaks 65 kg olla.
Eile olin tubli, tegin külalistele vaagna täie heeringa ja sibulaga võileibu ja ise ei puutunud ühtegi.
Ja täna on meil Antslas aeroobika maraton.
Kevadiste tervitustega
Age

2 Comments:

  • hirmsate numbritega on see hea asi, et alguses, kui ikka ise vähegi püüdlik oled, läheb ka ludinamal maha:)

    By Blogger Anu, at 09 märts, 2007 14:24  

  • Tere tulemast ja edu ja jaksu! Tervisi Antslasse ka, mul suvekodu Kuldre külje all ;)

    By Blogger Gea, at 12 märts, 2007 11:27  

Postita kommentaar

<< Home