kolmapäev, märts 07, 2007

Kust tuli 2 kilo kahe p2evaga?

Ma olen veidi nukker praegu. Kolm n2dalat on t2is mu kaalusaaga algusest, esmasp2eval n2itas kaal -2,7, mis oleks ju v2ga hea tulemus, eks. Ent! Kuigi ma olen vahepealsed kaks p2eva v2ga tubli olnud, oli t2naseks kaalukaotust alles vaid 700 grammi! Urr ma olen kuri. Aga no loodame, et asi tsyklis kinni ja j2rgmisel n2dalal peaks siis topeltilus number kaalu pealt paistma.

Seekord mulle palun siis vaid -0,7 kirja panna.

Muideks, see menyy, millest enne kirjutasin, mulle v2ga meeldib. Magusaisu pole praktiliselt yldse ja k6ht on kogu aeg t2is. Kas 1600 kaorit v6ib palju olla? Samas teen 4-5 korda n2dalas trenni ning fitness.ee kalorivajaduse kalkulaatorist sain teada, et 1614 kalorit p2evas kulub mul juba inuyksi ainevahetusele.

Igatahes, kui j2rgmisel n2dalal paremaid tulemusi pole, pean koguseid v2hendama.


PS: Vabandan t2ppide puudumise p2rast!