teisipäev, veebruar 27, 2007

Plaanid paika

Hei!

Ma käisin eile oma uue treeneriga kohtumas (spordiklubis, kus ma käin, on igaühel oma treener, kellelt mingi aja tagant tasuta konsultatsiooni saab küsida) ning nüüd on mul täitsa oma trenni- ja toitumiskava.

Trennid siis nii: esmaspäeval lihastreening (jõusaal või BodyPump), teisipäev puhkepäev, kolmapäeval kerge aeroobne treening (ilmselt vesiaeroobika või trenažööril sõudmine), neljapäev on intervalltreeningu päev (spinning või bosu), reedel taas lihastreening ja laupäeval kas pilates või kõnd. Pühapäeval puhkan.

Söömisega on nii, et viskan mõneks ajaks nüüd kaalujälgijate süsteemi nurka. Ei suutnud end kuidagi motiveerida ja õhtul langesin ikka ja aina stressi- ja mõnusöömise võrku. Treener soovitas mulle valgurikast, aga süsivesikutevaest dieeti ning tegi siegi nädala menüü valmis. Ei midagi võimatut, kogused on päris suured, ainult et magusat ei tohi üldse süüa (puuvilju õnneks veidi tohib). See-eest laupäeva lõuna ajal on vaba menüü ehk toit omal valikul, isegi kulturist Ott Kiivikas pidavat endale kord nädalas vaba söögikorra lubama. Päeva kaloraaž on 1600 ümber.

No näis, kas sellest kõigest ka kasu on. Ah, mis ma räägin, kindlasti on, kui jälgida suudan. Eilse seiuga oli ligi 2 kilo stardikaalust kadunud, aga ametlik kaalumine ju homme. Annan siis teada :)

Jõudu kõigile!