kolmapäev, veebruar 21, 2007

Tere tulemast tagasi!

Tere, mäletate mind veel? Minu nimi on Anniki ja ma olen ülekaaluline :P

Okei, tänaseks päevaks olen oma Bloggeri Betasse saanud ja võin jälle postitada. Tegelikult pole ma vahepeal väga tubli ka olnud, seega pole millegagi hiilata siin..

Aga esmaspäevast olen jälle korralik. Loen punkte, trenni plaanisin ka minna, aga laps jälle haige. Ostsin hoopis koju FatBurneri DVD, eile tegin selle järgi kaasa soojendusosa, mis võttis minusuguse trennivõhiku päris võhmale. Täna tegin soojendusele lisaks ka latinot, aga siis võttsis laps käest kinni, et tema tahab ka tantsida ja keerutasime koos.
Esmaspäeval sõin kenasti punktide piires, eile viskasid vastlakuklid graafiku sassi ja sõin umbes 9p üle. Täna kõik jälle graafikus siiani.

Kaalu mul pole, sellepärast ei oska mingeid numbreid siia kirja panna hetkel. Laps lõhkus kaalu ära ja praegu ootan uut, lähiajal peaks saabuma.

Aga erinevalt eelmistest kordadest ma tunnen, et seekord tahan ma tõesti ENDA pärast kaalus alla saada. Sest ma ei tunne end hästi. Varem hakkasin jälgima rohkem sellepärast, et teised tegid märkusi... Nii et ehk seekord on rohkem motivatsiooni asi lõpuni viia.

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home