kolmapäev, veebruar 21, 2007

Tasakesi nurga tagant

...annan teada, et mina kah siin! Kaalu osas pole mul küll midagi hõisata. Numbrid jätaks esialgu enda teada... Eile ostsin digikaalu, mis sajandiktäpsusega näitab, ennem oli mul see poole-kilo-kaupa näitav kaal. Täna näiteks sain teada, et öö jooksul muutun ma pool kg kergemaks! Samas näitab uus kaal kilogrammi võrra rohkem, kui eelmine, eelmine näitaski vähem, see on teada fakt. Aga kui see suurem number nüüd kaalult vastu vaatab, siis on motivatsioon palju-palju suurem. Ma olengi hakanud juba porgandit närima! Mingil hetkel mulle tundus, et porgand on vastik ja porgandinärimine vastik kehapiinamine, kuid hetkel maitseb. Vett joon ka, trenni teen ka, alates sellest nädalast olen korralik.
Tundub, et see vahepealne külmast tingitud mõõdutundetu õgimine on ära lõppenud, palju tahkem ja tugevam tunne on. Eks see paistab kaalultki välja...:P