neljapäev, aprill 27, 2006

Esimene aruanne

Tanane kaal naitas 65,6, nii et -400 grammi. hurraa! kuigi tegelikult ma midagi selle jaoks ei teinudki. ainult muretsesin kogu aeg, et kaalu akki juurde tuleb.
rattaga muidugi soidan pea iga paev kui tool kain. nyyd juba hakkab ilm vaikselt palavaks minema, naha votab ikka juba varahommikul kohe marjaks.
onneks kohukeste muret siin pole, ainus ahvatlus on Eestist saadetud Fazeri shokolaad. ma parem ei hakka seda kylmkapist valja votmagi ja ennast petma, et ma ainult mone tyki soon. ma tean kyll, et kui ma ta juba lahti teen, siis on terve shoks poole tunniga lainud. aga ausaltoelda kui poes kain, siis midagi ei ahvatlegi yldse. isegi jaatis seisab kylmkapis puutumatult. ainus, millest on raske loobuda on hommikune kylm latte, aga kuna ma nagunii hommikul tavaliselt ei soo midagi, siis las ta olla.
aga igatahes 400 gr on mittemidagitegemise kohta paris hea :).

2 Comments:

  • näedsa siis, ikkagi mõjub ka kaalule mõtlemine :D
    Aga väga tubli oled, sinu ülekaal /pildi pealt tundus nii :) / on ju tegelikult väga väike, seega ei saagi suurte hüpetega alaneda

    By Blogger Kajakas, at 27 aprill, 2006 08:16  

  • kui sa mu pulmapilte vaatasid, siis seal ma kaalusin 63 midagi. tegin paar nadalat paris radikaalset dieeti, peaaegu paastu, et kleit selga laheks ja ilus ka oleks :). aga peale pulmi kui jalle syya tohtis, votsin enamuse kaotatust kohe naksti tagasi. nyyd siis teeks moistlikult, ilma aarmustesse langemiseta.

    By Blogger Helen, at 27 aprill, 2006 19:24  

Postita kommentaar

<< Home