kolmapäev, aprill 26, 2006

Ongi kolmapäev

Ja nüüd saab siis kaalust rääkida. Ehkki vahe pole teab mis, on ta SIISKI olemas, rõõmustavam veel see, et eile oli sama kaal. 72,8 ehk siis -0,2 mulle :) . Kõik tuleb ju kirja panna.
Loodetavasti jagub mul jaksu minna kepikõnnile. Tegelikult mõtlesin et isegi Pilates ei teeks paha, aga kiire pilk rahakotti pärsib seda üritust täna :( .
Võibolla peaksin tegema nagu soome pensionärid, kes igal pool pidid keppide klõbinal käima, ka poes. Sinna tuleb mul täna nagunii minna.
Muidu on kõik nii nagu ikka, erilisi pingutusi ei ole teinud, aga natuke ikka üritan liigutada ja söögiga ka mõõdukalt. Vaatame, mis järgmine nädal toob.

4 Comments:

  • Ka väikeste sammukestega võib mäkke ära ronida :)
    Edu!

    By Blogger Maret, at 26 aprill, 2006 13:19  

  • mina muideks klõbistan päris julgelt juba :) Poodi ka!

    Täna hommikul pargis üks vanamehenäss küll ütles oma suukorvistatud penile nunnu-häälega, et tule lähme selle idioodi juurest ära :D Mul olid klapid peas, aga kuna plaat just lõppes, siis kuulsin selle mahlaka lause ikka ära. Niiet ole valmis igasuguseks reageeringuks! Õnneks ma pole enam pubekas, kes ilmselt kõiki neid erinevaid komme kuuldes lihtsalt lõpetaks keperdamise ära

    By Blogger Kajakas, at 26 aprill, 2006 13:38  

  • :D
    ma vist ikka oleks talle midagigi vastu öelnud:)

    By Blogger Anu, at 26 aprill, 2006 14:16  

  • mulle hõigatakse pidevalt midagi. ükskord poisiklutid külapoe ees ülbitsesid, et astu edasi, tamaara, missa vahid. ja rattaga sõites soovitatakse millegipärast kogu aeg kett ära võtta, siis kergem vändata. selle viimase peale näitan tavaliselt näppu, muidu on lihtsalt naljakas.

    aga see klapid-peas käimine on küll tore, huvitav et ma ise selle peale ei mõelnud. vaja lapselt muusikamasinat laenata.

    By Blogger luize, at 26 aprill, 2006 15:25  

Postita kommentaar

<< Home