kolmapäev, aprill 19, 2006

kajaka kena kolmapäev

ojee, mul ka lõpuks miinus. Kaks kilo :)
See kõik tänu konkreetsele punktide lugemisele. Ja kohe nädal aega olen lugenud. Pühapäeval läks veidike käest ära, aga paistab, et mitte liiga palju.

Minu päevi täidab nüüd permanentne toidule mõtlemine. Pidevalt mõtlen ja kalkuleerin, et kuidas «odavamate» punktidega hakkama saada. Õngitsen mälust välja eelmise kj-aegseid retsepte ja olen täis teotahet.
Täna tegin endale nt türgioasalatit. Kogu punktindus ainult õlist, mida võib panna ka vaid 1 spl.

Kahjuks sporti pole väga palju saanud teha.

Kokkuvõte:
• 1 km ujumist
• 1 kord Pilatest
• 2 korda kepikõndi
samas on päris mitu päeva jäänud sammud täis tegemata.

Järgmisel nädalal ->
• kirjutan jätkuvalt söödud punktid üles
• joon vett
• lasen rattale ülevaatuse teha
• kepitan rohkem

Sildid:

3 Comments:

  • Palju õnne!!!
    Olen heas mõttes kade!
    Jätka samas vaimus.

    By Blogger Anu, at 20 aprill, 2006 07:38  

  • jajaa, mina vaatasin oma kepid ka kapis üle, et vaja välja võtta ikka. ma siiamaani olen arvand, et pisut jahe on. mul läheb alati hääl ära, kui liiga vara hakata õuesporti harrastama.
    sama kehtib jalgratta kohta.
    pilateses üritan ka ikka see nädal ära käia... kurat, piinlik juba.

    By Blogger luize, at 20 aprill, 2006 09:50  

  • Niiet kukkus siis ka eelmiste nädalate eest. Tubli!

    By Blogger Cairbre, at 20 aprill, 2006 10:24  

Postita kommentaar

<< Home