kolmapäev, aprill 05, 2006

Kaalulangetajad

Ma jään sel nädalal tagasihoidliku -0,5 kg-ga rahule:)
Ehk siis 68 kg.
Vanad riided veel selga ei mahu...
Järelikult - püsime kursil, pool kilo nädalas peaks tähendama -2 kg kuus, mis oleks täitsa tervislik tempo.
Täna sattusin Just!-ist mingi kaalualandava preparaadi reklaami lugema, AOSA FIT-i oma. Suur kiusatus tuli kohe seda endale muretseda - mõtleks, ikkagi 3-5 kg 2 esimese nädalaga ja edaspidi 2-4 kg nädalas... Siis nagu mõtled, et miks peaks vaeva nägema, kui jooksid lihtsalt 1,5 liitrit preparaati päevas ja sööd, mida tahad. Kindlasti on see jook väga vastiku maitsega:) Ja noh, ma ju tean, et see ei aita!!!! Kuigi väga ahvatlev tundub pakkumine, et maksad mingi üsna suure summa raha ja saadki saledaks...

Seega, tuleb jätkata vaeva nähes ja vähem süües... Eriti kinni pidada reeglist peale 6 mitte süüa, samuti katsun hakata saiatooteid vältima. Leib on palju kasulikum!

4 Comments:

  • Need reklaamid on ahvatlevad tõesti, aga paneb tõsiselt mõtlema. Püüan samuti neist igaks juhuks eemale hoida.

    Jõudu Sulle!

    By Blogger Maret, at 05 aprill, 2006 10:43  

  • Anu, rahulolu on kõige olulisem tegelikult. asjade kuluga.
    Igasugu imepreparaatide tarbimine on aga suurim enesepettus, mis kaalulangetaja teha võib... andke mulle andeks, aga mina tõepoolest ei usu, et sellest abi on, ma ei tunne ühtegi sellist inimest ja mul endal ei ole neist mitte ühestki mitte kunagi kasu olnud. Ainus asi, millest MINGIGI tolk on, on figura kaaluteed, ses mõttes et ainevahetusele aitavad küll kaasa. Aga ka mitte kõik variandid.
    Saiasöömisest võiks tegelikult üldse loobuda... leib on tõesti kasulikum, pealegi maitsvam.

    By Blogger luize, at 05 aprill, 2006 15:11  

  • figurast on mul selline kogemus, et kõht oli väheke lahti nädal aega ja siis oli kõik endine:D kaal muidugi ei langenud:)
    Rahulolu on oluline küll, aga mitterahulolu - nt oma kaalunumbriga - paneb jällegi tegutsema selle nimel, et rahulolu tuleks!

    By Blogger Anu, at 05 aprill, 2006 15:21  

  • ja siis veel tantsukingad...:)
    tegelikult oleks matkakingi hädasti vaja. et saaks pikki jalutuskäike teha.

    By Blogger Anu, at 05 aprill, 2006 15:22  

Postita kommentaar

<< Home