esmaspäev, aprill 17, 2006

Rattaga sõitmas

Tulin just rattasõidult. Sõitmas käisin tuttavate poistega kes on läbi ja lõhki rattafanatid. Rumalukesed kutsusid mind kaasa ja mina veelgi naiivsem läksingi. Poisid sõidavad tavaliselt vähemalt kolm korda kiiremini ja nüüd nad vaesekesed pidid mind taga ootama ja mina väntasin vere maitse suus neile järele. Kokku tuli kilomeetreid 90, pulsimõõtja (on see eesti keeles nii?) näitas reisi keskmiseks 162 lööki minutis ja kulutatud kaloreid 2750 kcal. Rattamõõdik mille töö on siiski kilomeetreid neelata näitas hoopis 969 cal ja praegu olen ma nii läbi et tõesti ei mõika kuidas nii erinevad numbrid saavad olla. Kuus tundi läks kokku ja nüüd olen väga väsinud ja õnnelik. Pühade söömiste kohta (meil siin täna veel püha) ma ei hakka rääkima, hästi ei läinud aga oleks ka hullem võinud olla.

2 Comments:

  • See pisike mõõtmisvidin on vist väga hea asi. peaks enda rattale ka kompunnima, mees hakkab muidugi kobisema, tema meelest on mul niiga igast staffi ratta külge kruvitud liiga palju. tal võib ka õigus olla, aga need on kõik vajalikud asjad.
    ma olen korra sel kevdael käind rattaga juba, täna tuleb ka vist minna, lisaks trenn.
    ja siis veel pannakse täna köök ka lõplikult üles, saab hakata süia tegema :)

    By Blogger luize, at 18 aprill, 2006 06:55  

  • Cairbre - sa puhta hull! Loodan, et see hull temp ei jää viimaseks ;)

    By Blogger Maret, at 18 aprill, 2006 14:23  

Postita kommentaar

<< Home