kolmapäev, aprill 19, 2006

Seekord plussis

Väga huvitav, eksole, meil siin on plussid hoopiski miinused...
+1kg seega, ja 2,5 miinusest jääb järele 1,5.
Nohh, päris lootusetu just pole:)
Oma osa seekordses pluss-seisus on kindlasti eilsel sushirestoranis käimisel, pisikesed junnikesed küll, ja tunduvad tervislikud igati, samas täidavad imehästi kõhtu.
Ja muidugi pühad!!! Söömisega isegi niiväga üle ei pingutanud, kui mõni lisamuna välja arvata, aga veejoomisega oli vähe kehv lugu. Spordiga pole ka lood just kiita.
Siinkohal luban jätkata valitud kaalulangetamise kursil:), juua hoolsalt vett, käia kiirkõndimas, süüa vähe ja soovitavalt mitte peale 6, ja kasvõi näljapaistetuse hinnaga:)))
Sest ainuüksi soovist, et kaal langeks, ikkagi ei piisa, tuleb taas tõdeda. Ei tohi ennast hetkekski lõdvaks lasta!!! Ma nüüd ei arva, et ma edaspidi enam õhtuti restoranis ei käiks vahest harva, aga teistel päevadel tuleb see siis jällegi tasa teha.

1 Comments:

  • 3 kl on nagu rohke või:)?
    Mul oli neist sushijunnidest ikka kõht korralikult täis, õhtul magamajäädes tundsin isegi korraks sellist tunnet, et nüüd tükk aega sushit ei taha:) Aga kui saaks, sööks neid iga päev näiteks lõunaks ja ma olen kindel, et kilod kaoks mühinal. Jaapanlased on ju kõik kõhnad enamvähem...

    By Blogger Anu, at 20 aprill, 2006 18:19  

Postita kommentaar

<< Home