kolmapäev, aprill 19, 2006

kolmas kolmapäev

MIna jälle rõõmus. Täna näitas kaal hommikul 73 kilo täpselt ja mitte üks polt! Misse siis tuleb nüüd -2 mulle kirjutada. Jaa.
Täna veel trenn ees ootamas, nii et elada saab. Ühtegi head nippi ei ole seekord soovitada... Võibolla on mul seekord õnnelik kevad, et iseenesest läheb kaal väiksemaks, suvel jälle sööd muru... selliseid inimesi olevat olemas. Ma olen kuulnud igatahes.
Aga võibolla hakkab see kaal ka lahkuma, mis suitsetamisest loobumisega juurde tuli.

3 Comments:

  • oh see pole sul mingi õige kaalunäit kui alles eile restos käisid.

    By Blogger Kajakas, at 19 aprill, 2006 17:28  

  • a kes ütles et eile restos käisin? kui järele hakata mõtlema, siis sel aastal polegi üheski restos käind. sa kajakas ajad mind kellegagi segi :) .

    By Blogger luize, at 20 aprill, 2006 09:24  

  • oi sorri-sorri, see oli jah Anule mõeldud. Oi miuke põmmpea ma olen :)

    Aga Sina mine siis ometi restosse :D

    By Blogger Kajakas, at 20 aprill, 2006 09:27  

Postita kommentaar

<< Home