kolmapäev, aprill 12, 2006

Aega võttis, aga asja sai

Et siis ühesõnaga, on ka minu kaalulangus lõpuks alanud. Loodetavasti :) Kaal näitab igatahes 0,5 kg vähem kui eelmisel nädalal samal ajal, nii et seekord paneme kirja.
Kuna tissitamiskordi on järele jäänud ainult 4 (neist 1 magamapanemiseks ja 2 öösel), siis piima kadumist vähese söömise tõttu ma enam ei karda, see oleks isegi positiivne, saaks tütre täiega tavatoidule.
Olen valmis kevade tulekuks, vähem söömiseks ja rohkem liikumiseks :)

4 Comments:

  • Aet, mina võtsin tissitamise ajal ilma igasuguse kõrvalise abita kaalus alla nigu ludin. Ma ei usu, et praegu õnnestuks sama trikki teha. Nii et lootust on, ma ütleksin. Muidugi, teise lapsega ei pruugi see enam nii kerge olla, ma ei tea mitmes sul tissitab :)

    By Blogger luize, at 12 aprill, 2006 15:54  

  • Mul teine laps tissitada. Mulle tegelikult tundub, et just tissitamise taga mu kaal seisabki, et organism igaks juhuks hoiab varu :)

    By Blogger Aet, at 12 aprill, 2006 16:39  

  • ma olen ka aru saanud, et mina imetamise ajal alla ei võta. teise lapsega võtsin pigem juurde, ometi tegin pikki jalutuskäike jms.

    By Blogger Anu, at 12 aprill, 2006 19:54  

  • Sama siin, imetamise perioodil (mõlema lapse ajal) ma kaalust alla ei võtnud :(

    By Blogger Anneli, at 12 aprill, 2006 23:13  

Postita kommentaar

<< Home