kolmapäev, aprill 05, 2006

Magamine on oluline

... just seda ma tõdesin. Kui ma ei saa korralikult magada, siis pole mul energiat, siis organism arvab, et peab rohkem sööma, siis tekib stress, mis paneb veel rohkem sööma ja siis ..... isegi teate, mis siis kaaluga juhtub.

Aga kokkuvõttes on minu hingel -1,5 kg. Olgugi, et toitu nö jälgin heal juhul pool päeva, liigun nagu alati (ei miskit märkimisväärset) ja olen üldse laisk lohe. Mõtteis aga jookseks ja ujuks ja mängiks sulgpalli. Pilatesest rääkimata.

Väike palve: paremas tulbas on meie nimekiri, kus ka kaalu kadumissoov/palju kadunud. Ehk paneme oma postitusse, kui palju kokku kaalu kadunud on. Siis on lihtsam nimekirja täiendada :)

4 Comments:

  • tubli!!!
    Mul kokku 2,5 kg miinust. /uskumatu!!!:O/

    By Blogger Anu, at 05 aprill, 2006 11:16  

  • Oleks mina ka nii tubli :)
    Aga üldiselt on möödunud nädal täitsa ok, olen nullis tagasi, st kõik vahepeal juurde tulnud kaal on taas maas.

    By Blogger Aet, at 05 aprill, 2006 12:47  

  • Mina kaalusin ennast eile trennis ka, aga ei või vist millegagi hoobelda. Täna kaalun uuesti, vaatame siis :) Igatahes tunnen ma end paremini kui eelmisel nädalal, reipamalt. Aga ma vaatasin, et kõigil on miskit kirjutatud, ma luban, et homme avaldan ka enda liikumise... mudu jääb mulje, et ma ei võta üritusest üldse osa. Kaalu mul ikka veel ei ole.

    By Blogger luize, at 05 aprill, 2006 15:14  

  • Aga tulemus ju ilus!

    By Blogger Anneli, at 05 aprill, 2006 21:37  

Postita kommentaar

<< Home