kolmapäev, aprill 12, 2006

Nitshevoo

Sõbrad, asi edeneb. Täna hommikul 73,4 ehk siis -0,6 kilo.
Pole nagu millegi erilisega sel nädalal silma paistnudki. Vastupidi, tegelikult olen isegi väga laisk olnud, kartsin hullemat. Eelmisel nädalal jäi nii mõnigi sportlik liigutus ära näiteks.
Varsti saab ühineda kepikõnniks, on mul Tartus järgijaid? Ja pühapäeval üritan käia Pilateses kah ikka ära.
Siuke asi veel. Käisin täna hommikul jaapani massaazhis, väga hea on olla. Ühtlasi jutustasin tädile, mis mul elus juhtunud on vahepeal, ja et kaalu alandamine käsil. Sain kuulda pikalt-laialt tema enda kogemusist ja ühtlasi andis ta mulle nimekirja toiduainetest, et mis gruppi nad kuuluvad. Keegi jaapani mees jaotand söögi ära maa- ja taevatoitudeks. Need viimased viivad kaalu alla, esimesed annavad juurde. Kui on huvi, riputaksin siia üles. Nimekiri on päris pikk, niisama ei viitsi hakata tippima.

3 Comments:

  • ooo palun sind luize :) tee seda me kõigi hüvanguks.

    By Blogger Kajakas, at 12 aprill, 2006 10:48  

  • Jaa-jaa, nimekiri hea :D
    Mina olen kepikõnni järjekorras sinuga küll. Äialt kepid ära pätsata ja minek!

    By Blogger Triin :), at 12 aprill, 2006 11:05  

  • nähh, praegu alles avastasin, et olen selle paberi teise kotti jätnud... noh, kirjutan homme.
    aga see masseerija-tädi on väga tore, kellel näituseks seljaprobleeme, soovitan soojalt. Niisama on ka kasuks, sest ega täiesti korras seljaga inimesi on väga vähe, kõik on natike viltu. ta vahepeal küll ütles, et ei taha võtta mittehaigeid inimesi, et ei jõua nii palju.
    aga toitumise-värki hakkas ta põhjalikumalt uurima paastulaagris (käib seal masseerimas), et kahju oli vaadata inimesi, kes tulid, võtsid kaalu maha ja siis mõne aja pärast tulid veel paksemana tagasi.

    By Blogger luize, at 12 aprill, 2006 12:00  

Postita kommentaar

<< Home