kolmapäev, aprill 12, 2006

nohhh

ma teen väikse haliseva kokkuvõtte.

Eelmine nädal oli mul edutu, kuna käisin Soomes ja sõin kaks korda rootsi lauas.
Siis järgmine «löök» oli see, et õde viis oma kaalu minu juurest ära /ostsin küll uue, aga see näitab täitsa kurvastavalt suuremaid numbreid/. Nüüd ma alles viin ennast uue kaalu hingeeluga kurssi ja seega ei oska täna veel mingeid numbreid öelda.

Aga muidu ma olen katsunud päris tubli olla.
Eile lugesin punkte ja peale kuut ei söönud. See peale kuut asi õnnestus ainult tänu mehele, kes mu basseini kupatas. Närve puhkama. Ma ujusin täitsa tublisti - ühe kilomeetri. Ammu pole ujunud nii palju, sest 25m basseinis ei viitsi nagu ... Kalevis on aga teine asi. Istusin saunas ja tundsin elust mõnu.

Aga üldiselt on üsna ärritav see, et kaal ei alane. Täna tegin hommikuks suure salati ja kirjutan punktid jälle üles. Päev korraga :)

Sildid:

4 Comments:

  • Kajakas, lohutuseks võin veelkord kinnitada, et kui hakata nati liigutama, siis ei alane see kaal sugugi nii ruttu. Lihased kaaluvad rohkem kui rasv. Kui võimalik, peaks laskma keha rasvasisaldust mõõta ja seda siis jälgima.

    By Blogger luize, at 12 aprill, 2006 10:36  

  • kaalujälgijate materjalidest jah

    By Blogger Kajakas, at 12 aprill, 2006 11:26  

  • Ja võib ka olla et väheneb järguti, et järgmine nädal kukub sul siis üllatavalt palju.

    By Blogger Cairbre, at 12 aprill, 2006 13:28  

  • põhiline on see, et ära anna alla!
    kui kaal ükskord langema hakkab, siis on nii mõnus...;)

    By Blogger Anu, at 12 aprill, 2006 19:55  

Postita kommentaar

<< Home