kolmapäev, mai 03, 2006

Kahevahel

Mmmm...
Ei teagi kohe, kuidas tänahommikusse kaalumisse suhtuda. Mul on selline tunne, et keha on ka aru sanud, millal kaalutakse ja siis hirmuga üritab selleks hommikuks endast parima anda :)

Tegelikult on nii, et täna hommikul näitas 72,7 mis tähendab siis eelmise nädalaga võrreldes 100 gr vähem :). Vaat see kaal aga on siin nädala lõikes kõikund, eile oli palju rohkem omikul. Ma mõtlen, et enesetunde parandamiseks võiks ikka kirja panna ju?

Et siis -100 gr mulle veel lisada palun.

Tegelikult on isegi hästi, kartsin hullemat. Olen seekord olnud erakordselt laisk, isukas ja venivillem, kuna oli pikk nädalavahetus, siis mõni päev ei liigutand üldse peaaegu :). Noh külmkapini ja tagasi ikka, aga mitte eriti rohkem. Lisaks veel külalised ja muud tähistamised, kus näituseks veini libistad... siis natuke juustu... siis natuke liha ka... ja lõpuks oledki piisavalt põske pistnud nagu Puhh Jänese juures külas. Masendav.

Sel nädalal saab mu spordiklubi kolme kuu kaart läbi ja nüüd enne sügist ma seda pikendada ei kavatse. Peab pöialt hoidma, et sport tunduks ikka mulle vajaliku tegevusena, muidu ei õnnestu suvel, kui ometi peaks paremini maha võtma, ühtegi grammi kaotada.

Muide, kas kehvadel kurgumandlitel ja ainevahetuse aeglusel võiks olla mingi seos? Minu meelest kilpnäärmega justkui on. Siis võiks olla lootust, et kui vastikud mädamandlid välja lõigatakse, siis hakkab ainevahetus kah kiiremini liikuma? Või olen ma valesti aru saand.