neljapäev, aprill 27, 2006

Natuke ikkagi kukkus algkaalust

Kaalusin täna sest eile hommikul unustasin. Ja mulle võib nüüd esimese miinuse kirja panna, -300g. Ma natuke sirvisin oma märkmeid eelneva nädala kohta ja ütleme et midagi olen suutnud oma söömisharjumustes ka muuta. Lõunal söön rohkem salatit, liharoa vahetan supi vastu ja oliiviõli olen salatist ära jätnud. Õhtused söömised on mul paar korda ikkagi nässu läinud ja nädalavahetusest pole mõtet rääkidagi :) aga midagi on siiski juhtunud. Ja juurde on tulnud ka näiteks süümekad kui midagi hääd olen söönud. Niiet nüüd ma lubasin endale järgmise nädala veel proovida niiöelda sama programmiga (mis polegi tegelikult programm vaid harjumuste lihvimine) aga kui see ei tööta siis liitun sellega ja hakkan kaloreid lugema.

1 Comments:

  • ikka tuleb kirja panna kõik muutused ja 300 gr on ikka täitsa palju. ütleme nii, et seda on ju silmagagi näha :)

    By Blogger luize, at 28 aprill, 2006 15:14  

Postita kommentaar

<< Home