kolmapäev, mai 17, 2006

Liiga lihtne

Ehk siis tänahommikuse kaalumise tulemus on 72,6 kilo, mis tähendab mulle lisaks -0,3.

Mul on psühholoogiline kaalulangus, ma ütlen teile, Et olgu ta muidu, mis on, aga kolmapäeva hommikuks viskab madalaks, hirm hakkab.

Tegelikult tahan mõelda, et võibolla on stabiilsus? Et kui isegi mõni päev natuke venitan, siis see püsivalt kaalu juurde ei anna... Või siis hakkavad lihased kärbuma. :(

Aga üldiselt, enesetunne on täitsa hea. Ja ehkki mõned räägivad, et silmaga olevat ka näha, et ma vähem kaalun, ei kinnita minu peegel küll neid andmeid sugugi. Sangad, ma ütlen sangad!

5 Comments:

  • sama siin. ma arvan, et see on mingi psühholoogiline effekt, et inimene tundub peeglis endale ikka kaunina:) ja mingist mõnest kilost ei saa suurt aru. Tegelikult oleks pidanud sentimeetririhmaga kõik strateegilised kohad ära mõõtma ja peale kilodekaotust võrdlema.

    By Blogger Anu, at 17 mai, 2006 13:43  

  • Kirjutasin sulle paar postitust allpool kommentaari, et kus ja mis sul see joodikupark on, kuhu keppidega vehkima minna? :)

    By Blogger Triin :), at 17 mai, 2006 17:29  

  • Mmm, jah, praegu ei ole vist suurem asi keppide ilm? Pigem kummiku.

    Mul on see häda ka, et ma olen jube laisk. Nii et kui vähegi tuju peale tuleb, siis pean kohe jooksuga minema, muidu läheb tuhin üle.

    Aga vaatame seda asja järgmisel nädalal?

    By Blogger luize, at 19 mai, 2006 16:12  

  • Aiaiaiai, miskuskes nüüd siis niimoodi. Ükskord olen sul keppidega akna all, mis sa siis teed...

    By Blogger Triin :), at 19 mai, 2006 17:57  

  • siis ma viskan sulle köie, et välja saaksid ronida. mul on akna all nimelt suur muda, eilne laste trett näitas, et neid jalanõusid enam mitu päeva kasutada ei saa, mis neil tol korral jalas olid.

    aga missiis teha? mmmm. täna on vist juba parem ilm kui eila oli.

    mina saan vist töö juurest lõuna paiku juba õhtale, nii et kusagil kahe-kolme ajal võiks kepitama hakata?

    By Blogger luize, at 22 mai, 2006 09:19  

Postita kommentaar

<< Home