reede, juuni 16, 2006

No mis sa teed

Jätkuvalt 75-76 kg vahel.
Vahepeal on selgeks saanud ka see, et kui ikka trenni ei tee, siis ikka pekk ei kao ka nii kergelt. Lihtsalt vähema söömisega...siis jääb midagi puudu. Tuleb ikka normaalselt süüa ja kolm korda nädalas midagi aeroobset teha.

Aga, ma ei julge üksi kepikõnnitama minna. Vot, ei julge jah. Tahaks ikka seltsi ja juttu ajada. Ja siis mööduvate inimeste muietele koos vastu panna :)

Nutt ja hala.

PS: Muaruston"sangad"vähenenud. See oleneb muidugi hea tuju astmest peeglisse vaatamisel :P

3 Comments:

  • Mina olen Tartus ainult ühte kepikõndijat näinud. Oli vanem naisterahvas. Kus need teised kõik siis on? :D Peidus-peidus.

    By Blogger Triin :), at 16 juuni, 2006 11:01  

  • oh triinuke, kõndijaid on ikka rohkem. mina isegi mingeid noormehi näen aeg-ajalt klõbistamas. mis ei sega muidugi inimestel lollaka muigega vahtimas. ise on lollakad.

    kolmapäeviti tamme staadionil on miski klubiline kepitamine minu meelest. ei ole küll ise vaatamas käind aga internetid nad end reklaamivad.

    ma viin ratta täna remonti, kui tal on ikka midagi viga... võiblla oli lihtsalt liiv. aga kepid on pmtslt valmis ka minema. ainult siuke häda on mul näiteks täna, et olen 12 tundi tööl ja peale seda vist ei viitsi eriti suhelda... muidu võiks ju tänagi koos minna.

    kirjuta mulle triinu liisu@tartukuku.ee äkki lepime miskit kokku? edaspidiseks.

    By Blogger luize, at 16 juuni, 2006 12:02  

  • :) Nuvot. Kus on minu silmad. Vanematekodus Rakveres on tammik üks kepikõndjate koht. Ja nad korjavad ka veel prahti maast. Vot millised.

    By Blogger Triin :), at 17 juuni, 2006 00:13  

Postita kommentaar

<< Home