neljapäev, juuni 15, 2006

Havi käsul, minu soovil!

Aitäh Kajakas!
Täna hommikul näitas luize kaal 72,1 mis tähendab, et kirjutage mulle -2,9 tabelisse! Loodetavasti oli see eilane miski anomaalia, mitte tagasilöök.
Aga eilase jalgrattasõiduga tuli tõsise sportimise soov jälle tagasi, ehkki olin nagu rõõmus mootorrattur, hambavahe kärbseid täis... tegelt lendasid mingid putukad lausa kurku. Noh, siiani ma veel surnud pole seetõttu. Ja ujumisesoov kah rannas ringi vaadates.

Vahepeal tuleb mul nüüd puhkus, mis tähendab, et arvuti juurest lausa ära olen mingi kaks nädalat. Siis ei ole mul vist kaalu ka, kui järele mõtlema hakata. Ehk õnnestub kaalu siiski langetada. Mõeldes jaanipäevale... ei taha eriti mõelda. Peaks vist juurutama kalagrillimise traditsiooni oma perekonnas. Igatahes tervislikum. Ja õlu justkui ei maitsegi viimasel ajal üldse.

Aga paistab, et suurem osa meist on loobunud või mis põhjusel te eemale hoiate, jänesed? Kes siin aru annavad, on küll tublid olnud, kiida teid nagu iseennast kohe :)

Ja tartlased, Jänese rada kutsub!

3 Comments:

  • ma ka juba ootan, millal see maagiline -6 kg tabelisse ilmub;)
    kohe näha, luize, et sul puhkus tulemas, oled rõõmus nagu vana rebane:) grilli siis ilusti kala ja söö rohkelt tomati-kurgisalatit, ilma hapukooreta, ofkoorss!!!

    By Blogger Anu, at 15 juuni, 2006 14:46  

  • mnjah, ratas hakkab näitama lagunemise märke. vast saab ikka korda teeninduses. kudas ma mudu jäneserajal sõidan?

    By Blogger luize, at 16 juuni, 2006 06:46  

  • Läheks jäneserajale kasvõi kepikõnnitama...

    By Blogger Triin :), at 16 juuni, 2006 09:32  

Postita kommentaar

<< Home