kolmapäev, august 16, 2006

Lopuks ometi

Nyyd on kyll ilmatuma aeg eemisest kirjutamisest mooda lainud. pohjus enamasti see, et pole nagu olnud millegagi eriti uhkustada. toesti nagu eespool kirjutati, kana takus. terve nadal laheb koik ilusasti ja siis saabub reede, kui sober tuleb kylla ja teeme pitsat. ja see on ju nii hea. ja laupaeva hommikul motled, et ah kui juba nii laks, siis voib ju edasi syya. ja siis esmaspaeval on jalle masendus ja koik hakkab (heal juhul) samast kohast peale. ma olen ikka oudne impulsiivne sooja kyll. teiseks veel see ka, et kui ma kohe tulemust ei nae, siis nagu motivatsioon kaob taitsa ara. ja siis motlesingi, et end oma impulsiivsest soomisest voorutada ja ka monest kergemast tervisehadast lahti saada, votan ette mahlapaastu. et siis pole yldse mingit variantigi libastumiseks ja valede asjade soomiseks, sest kui ei soo, siis ei soo ja jutul lopp. vot nii. ja tana on 9. paev. kuna teoreetiliselt peaks mahlapaast andma hea stardi tervislikumale toitumisele, siis on praegu lootused suured. suurim motivatsioon on see, et ma olen nii lahedal, et mu vanad riided, mida ma 2 ja pool aastat pole kanda saanud, mulle jalle selga laheksid. terve oma ameerikas oldud aja valtel olen ma ostnud endale ainult hadaparaseid riideid, sest kogu aeg on mote, et ma pean alla votma. ega see vist vaga tervislik mottekaik pole, igal pool ju kirjutatakse, et peab ennast armastama sellisena nagu oled, a ju ma siis olen kiiksuga :).
seda peab kyll ytlema, et mahlapaast minu jaoks on palju lihtsam kui tavaline kaalujalgimine. naiteks kui kylla lahed ja igasugust sooki ja jooki sulle toppima hakatakse, ytled lihtsalt et paastud. vaatavad sind kyll nagu napakat ja arvavad, et proteiinipuudus ja anoreksia sind varsti tapavad aga tavaliselt jaetakse hull suht ruttu onneks rahule. niisama kaalu jalgides on palju lihtsam ahvatlustele jargi anda.
ja tabelisse voib mulle lisada -3, kokku siis -4.

3 Comments:

  • Oi, Helen!
    Tubli oled. Mul on kuidagi mulje jäänud, et Ameerikas on hiigla raske kaalus alla võtta... noh, kui just endale sööginõustajat ei palka, kes muuhulgas selle söögi sulle valmis ka teeb, mida sa sööma pead. Siis saab küll, nagu filmistaar, kaalus juurde-kaalus alla nii nagu ise tahad.
    Aga riided jah. Mul samad mõtted, ehkki praegu hakkab vaikselt tunduma, et riided jõuavad enne moest ära minna. Laienevad püksid näiteks. Varsti ei kanna neid enam keegi, aga mul on mitu ilusat eksemplari kapis.
    Et igatahes jõudu, mul ka täna juba parem, peale laupäevast söögiorgiat.

    Ja kirjuta meerikamaa blogisse kah. Hästi kirjutad.

    By Blogger luize, at 17 august, 2006 08:02  

  • kuidas toimib mahlapaast?
    kui palju sa mahla päevas jood?
    ja see ongi kõik, mida sa "sööd"?
    tahan ka! :D

    By Blogger Mari-Leen Albers, at 17 august, 2006 09:23  

  • mulle endale tundub ka, et siin on palju raskem kaalust alla votta. ise kahtlustan, et tegu voib olla sailitusainetega. minu meelest pole ikka normaalne et piima sailivusaeg on 3 nadalat. raakimata sellest, et piimatooted on koik yldse vale maitsega. aga jah, siia tulles olid ju uued ja huvitavad soogid (eriti jaatised), mis tuli ju koik jarele proovida ja nii need kilod tulid ka.
    aga mahlapaast laheb vaga hasti. mul muidugi selleparast ka lihtne, et ma tootan mahlabaaris ja koik juurikad kogu aeg kaeparast. paevas joon kuskil 2-3 klaasi ja vett ikka ka, kuigi vee joomine mul yldse ei lahe. aga mida edasi jouad paastuga seda vahem yldse mahla tahad.
    tana on mul 10. paev ja ma olen kahe vahel, et kas hakata sooma voi mitte. kui alustasin, siis motlesin et vaatan kuidas laheb, et proovin 10 paevani. nyyd motlen et teeks akki veel, kuigi mitte soomine ikka tyytab ara kyll :).
    ma muidu plaanisin mahlapaastust mingi pikema jutu eesti keelde tolkida, aga see votab tiba aega.

    By Blogger Helen, at 17 august, 2006 15:05  

Postita kommentaar

<< Home