kolmapäev, september 20, 2006

Pidulik paigalseis

Ehk siis ei mingeid muutusi siinpool Emajõge. Mis on väga hea, arvestades hiljutisi õgimise-sündmusi. Kas teil on ka nii, et kui kodus on küpsiseid, siis kohe PEAB neid sööma?

Aga õnneks on treneerimine endiselt huvitav ja tahan seda teha. Tahan vaeva näha ja pingutada. Eelmine nädal treener murelikult küsis, kui ma peale sauna istusin pingil, õnnis nägu ees, et kas on halb olla. Vastupidi, väga hea oli olla, see hetk, kui oled peale pingutamist mõnusa leili võtnud ja siis vedeled, lihased surisevad ja tore väsimus on peal.

Lisaks sellele on trenni hakanud vaikselt tagasi imbuma tuttavad näod, kes kevadel ka käisid. Mitte et mingit semutsemist oleks, aga ikka on tore teretada.

Söömisega on nagu on. Peale küpsiste erilist muret ei tähelda.

3 Comments:

  • ma pean oma suureks heameeleks tunnistama, et kuigi mulle küpad üldiselt maitsevad ja ma neid söön ka, siis cantuccid ei kutsunud minus esile pöörast ja ohjeldamatut ühemehe õgimise MM-i:) Mitte, et oleks halvad olnud, aga ma lihtsalt kuidagi ei õginud neid eriti väga palju ja mul on selle üle aint hea meel:)

    By Blogger Anu, at 20 september, 2006 17:32  

  • Küpsistega nagu muude näksidegagi on mul sama lugu, et ise neid poest endale ei osta, aga kui nad mingil moel siiski kodusesse majapidamisse satuvad, tuleb neid ka vaenlasele vääriliselt hävitada. Kõik ja korraga. Ise ka imestan, kuidas poeriiulite vahel täiesti ükskõikseks jätvad kondiitritooted ja maiustused kodus sellist söömissööstu tekitavad. Niisiis on äkki parem, kui ma cantuccidest midagi ei tea ja neid ise valmistada ei oska...

    By Blogger Aari, at 20 september, 2006 18:24  

  • Mia, ma torisesin eelkõige enda nõrga enesedistsipliini pärast, nii et lähen kiikan ikka seda retsepti :-)

    By Blogger Aari, at 21 september, 2006 01:51  

Postita kommentaar

<< Home