neljapäev, september 14, 2006

Tasapisi

Või mis tasapisi ikka... Vahepeal on tohutult kiire olnud. Tööd on palju, laps oli haige ja sellele lisaks kolisime ka. Omaette elama, ema juurest ära.
Mis kaalulangetamise seisukohalt on õige samm, sest nüüd olen oma majas peremees ja ostan külmkappi seda mida heaks arvan. Varem oli nii, et mina ostsin oma tervislikke palu, kuid tema vedas koju kilode kaupa kommi ja kuidas ma siis sain söömata jätta... Nüüd on mu elamisest aga igasugused küpsised ja kommid kadunud ja ega ma puudust ka ei tunne.
Teine pluss on see, et nüüd elame viiendal korrusel. Praegu võtab ikka ähkima küll nt prügikoti välja viimine, aga lohutan end sellega, et see on trenn. Ja hommikuti lasteaeda ja õhtul koju käime jalgsi, sest lasteaed on samal tänaval. Tõsi küll, me ühes ja lasteaed teises otsas, vahe tuleb umbes 2km. Seda siis jalutamegi.
Kolmandaks plussiks on see, et mul on rohkem ruumi. Vanas korteris ma ei mahtunud nt hularõngaga keerutama, sest mööbel jäi ette. Nüüd saan seda teha.
Lisaks saadeti mulle töö juurde Shaping Clubi kinkekaart ja enam ei saa pugeda ka selle taha, et pole vaba raha trenni minemiseks...
Need plussid on natukene mõju avaldanud, praeguseks kaaluks on 77.7kg, mis teeb kokku 2.9kg kaalukaotust. Tubli Anniki!

1 Comments:

  • Igasugused positiivsed elumuutused tõstavad reeglina ka kaalulangetamise motivatsiooni, nii et mis muud kui sama tublilt edasi!

    By Blogger Aari, at 14 september, 2006 18:26  

Postita kommentaar

<< Home