reede, oktoober 20, 2006

jeee-jee

-600 g ja 4,2 kokku
Väga hea, arvestades kui kohutavalt õudne nädal see oli. Asi oli nimelt nii, et reedel, päev pärast kaalumist, läksin ma täitsa hulluks. Reede hommikul käisin poja koolis sügislaadal ja ostsin sealt hullude päevade vääriliselt igasuguseid pirukaid ja kirjusid koerid ja kasse kokku. Ise sinisilmselt endale näkku valetades, et ma viin ja annan töökaaslastele.
  1. Ja kas ma andsin?
  2. Ja kas ma õgisin ennast silmini täis?
  3. Ja kas ma lõpetasin siis vähemalt sellega?
Ei-jaa-ei.
Õudne. Sõin sel päeval järjest. Jõin ka.
Ja oh ime-imekest - laupäevahommikune kaal näitas vaid kilost tõusu. Siis olin veel muretu ja hakkasin väga usinalt punkte lugema, liigutama ja tubli olema. Kahjuks venis mu nägu aina pikemaks, kui ka teisipäevaks polnud see kilo kusagile läinud. Kolmapäevaks siiski oli. Jumal tänatud. Mõtlesingi, et näe lihtsalt nädal ära kulutatud ja tulemust ei miskit. Ent neljapäevane kj suutis aga isegi -6oo näidata. Nende kaotatud grammide üle on mul rõõmsam meel kui alguses kadunud 2,2 üle. Ausalt.

Sildid:

1 Comments:

  • hehee, palju õnne muidugi, aga mina olen ikka 100 gr ees!

    tegelt on mul hea meel. innustust annab iga gramm, olgu enda või teiste oma.

    By Blogger luize, at 20 oktoober, 2006 10:49  

Postita kommentaar

<< Home