kolmapäev, oktoober 18, 2006

Juhuu

-1 kg kolme päevaga. Karta on, et see sama kiiresti ka tagasi tuleb, aga esialgu on hea meel. Punkte ma ei loe, kuid olen ausalt kõik üles kirjutanud, mis ma omale sisse ajan. Õnneks pole söömiseks eriti aega olnud. Eile käisin trennis, aga joosta eriti palju ei jaksanud (ajan süü üleeilse vereloovutamise kaela) ja jõusaalis rassimine oli ka suhteliselt piinarikas, kuna mu käelihased olid alles üle-eelmisest trennist toibumas... Poolteist kuud trennis käimist pole kaalus kuidagi väljendunud, peaks vist ikka katsuma rohkem joosta, aga varsti on juba nii koledad ilmad, et ei kipu väga 45 minutit vastu tuult ja vihma silkama.
Mu igapäevane marsruut näeb ette Tartu raeplatsi läbimist ja seal on ju üks kohvik teise otsa ning ikka väga õudne on nende kõrval näha neid reklaamtahvleid, mis näiteks kirsimoosiga kohupiimakooki sööma kutsuvad. Siiamaani olen suutnud vastu panna. Vähemalt alguses ei saa ma endale järeleandmisi teha, sest siis läheks kõik lõplikult tuksi.