kolmapäev, oktoober 18, 2006

Hommikusöögi kõrvale

... on hea teatada, et juba mitu päeva kenad numbrid ja õnneks ka kolmapäeva hommikul. Ehk siis 70,7 ja Kajakale märkimiseks -4,3. Juhuu. Ometigi midagi. Varsti hakkame poolele teele jõudma, poisid-tüdrukud.

Ma ei tea, kas ma olen liiga kõva peaga või mis, aga ma ei saand hästi aru, miks kõik vahepeal siin uusi sihtmärke seadsid. Motivatsioon kadus ära või? Mul piisab korra kõht paljaks võtta peegli ees kui kohe olengi motiveeritud.

Ma mõtlen, et see stabiilne treneerimine hakkab ikka ennast ära tasuma kuidagi. Aga seda ma vist olen juba pikalt rääkind. Muidugi, nüüd tuleb nädalane puhkusepaus sisse, kus ilmselt sõidan linnast ära ja sellega seoses ühtlasi ka ei treeni, aga ähk pole sellest NII suurt lugu.

Käib muide ka üleüldine ilutegemine. Eile käisin solaariumis. :)

1 Comments:

  • no eriti tubli ikka!
    mina panin uue eesmärgi, kuna mul alates juunist kaal ei alandunud enam, ja mõtlesin, et kui otsast peale hakkan, siis hakkab edasi langema. muidu oli nii et pool maas ja enam edasi ei saa.

    By Blogger Anu, at 18 oktoober, 2006 08:02  

Postita kommentaar

<< Home