neljapäev, oktoober 12, 2006

Uuel aastal uue hooga

Jee! Mu nädal aega kestev tublidus viis sihile ja hoolimata haigusest ja päevadest oli kadunud 1400 grammi.
Eks see ole muidugi alguse asi ka ja ma annan endale suurepäraselt aru, et iga nädal see kahjuks nii olema ei hakka.
Küll aga tahtsin Eesti punktisüsteemi kohta pärida. Kui ise käisin, siis arvestati punkte ainult kaalu ja sugu arvesse võttes (18 punkti 60-70, 20 punkti 70-80 etc), Prantsusmaal aga loevad ka vanus, pikkus, kehaline aktiivsus. Nii juhtuski, et võiksin süüa 24 punkti. Seda tundus mulle kaugeltki liiga palju ning mina rahuldun hetkel 20-22 punktiga. Loodetavasti ei tee ma midagi valesti.
Ja veel: kas Eestis ka kaalutakse jalanõudega? Siin paraku küll ja ma murran nüüd pead, kas on vahet kui ma käin täistallaga papudega või kontsakingadega kaalumas.
Jagage kogemusi palun:)

3 Comments:

  • meie punktisüsteem on ka nüüd paindlikum, arvestab kõike seda mida seal teilgi. Ka mul oli tänaseni 25 punkti võimalik süüa, tänasest kukkus üks punkt ära :).
    Ja meie kaalume enamasti jalanõudeta, ehkki on ka ernadeid. Ja mina nt arvestan riideid ja nende kaalu pidevalt :D

    By Blogger Kajakas, at 12 oktoober, 2006 21:39  

  • loomulikult oleneb jalanõudest kaal :)

    kui sul on ikka kilosed roomiksaapad või 300 grammised plätud, siis on vahe küll, või mis? :)

    aga edu sulle :)

    By Blogger Mari-Leen Albers, at 13 oktoober, 2006 02:25  

  • No roomikud küll, aga mind just huvitab, et kas kontsad mõjutavad. Nendega on ju ühe pnkti raskus tunduvalt suurem..

    By Blogger merxs, at 13 oktoober, 2006 08:18  

Postita kommentaar

<< Home