kolmapäev, oktoober 04, 2006

Nonoh

Ma saan aru, et te ootate, et ma kirjutaks midagi:)
Olgu siis.
Millegipärast on mul igal kolmapäeval selline tunne ja tuju, et NÜÜD ma hakkan korralikult sööma.
Täna on ka täpselt selline tunne. See tunne läheb tavaliselt reedeks üle, et esmaspäeval korraks taas jõuliselt ilmuda, ja taastuleb kolmapäeval.
Kaal on endiselt sama. Ja ei ole enam ammu märkimisväärselt langenud / niiiiuts, nutt ja hala/. Aga ju siis sellest TUNDEST üksi jääb väheks. Tegusid oleks ka nagu vaja.
Ma hakkan nüüd lugema, mis kui palju punkte annab.

3 Comments:

  • jahh. eile isegi mõtlesin, et läheks. aga ei saa minna, tuleb lapsi valvata, et isakene saaks rahus remonti teha. äkki täna õnnestub?

    By Blogger Anu, at 04 oktoober, 2006 15:16  

  • Kas edulood on lubatud :)?
    Kas te olete proovinud 13p dieeti? See, kus muna ja lehtsalat jms kraam, mida pärast unes näed?

    Mina proovisin aasta tagasi koos sõbrannadega. Meil oli salablog ja me muljetasime päevast päeva, et kui karm elu meil ikka on. Motivatsiooniks kogusime netist eriti paksude inimeste koledaid pilte :P (äbiäbi). Lõbus oli, koos on alati kergem. Mina pidasin vastu 7nda päevani, siis läks tervis kehvaks ja ma ei julgenud jätkata. Kaal langes mitu nädalat hiljem, avastasin kogemata :P.
    Proovisin poes pükse jalga ja tavapärane number vajus puusadelt alla :D. Oleks tahtnud kabiinis kisama hakata.

    Möödus ca pool aastat, proovisin üksi omal käel veelkord sama dieeti ja pidasin 6 päeva, laiskusest (ilge kokkamine on see, ma ei viitsi ju). Siis kah kohe ei juhtunud midagi.
    Käisime suve hakul kolleegi katsikul ja tehti märkus, et nii kõhnaks jäänud. Kodus siis huvi pärast kaalusin ning okt 2005 võrreldes oli kadunud 15kg. Austalt. Ma ei usu seda siiani. Läksin bailatino trenni, 3 korda nädalas hullem tamp. Jalutasin pikalt koeri iga päev ning kuuma suve tõttu eriti süüa ei tahtnud. Kaal püsis ja ma olin sillas:).
    Praeguseks on natukene juurde
    tulnud, jahe on ja ma söön jälle.
    Aga trennid on jäänud ja aastatagune hull magusaisu on kadunud. Kommid seisavad kodus ja lähevad pahaks :). Magustoitude ja kookide suhtes ükskõikne veel pole...
    Peaks äkki jälle uuesti proovima salatit ja shnitslit süüa :P
    Head vastupidamist! See tunne oma ilusat õhemat kaalunummurit passida on nii mõnus :)

    By Blogger KK, at 04 oktoober, 2006 22:53  

  • aga meie Misucchiga käisime täna õhtul ekshibitsionistlikult vanalinnas keperdamas. Tegime trepikõndi ka ja kaloreid kulus mühinal. Hästi mõnus oli.

    By Blogger Kajakas, at 04 oktoober, 2006 23:01  

Postita kommentaar

<< Home