reede, oktoober 06, 2006

Tänan küsimast, juba parem!

Kuigi täna on juba reede, loodan, et pisukest viivitust ei loeta sohitegemiseks ja võin uhkusega paluda Kajakal võtta minu kaalust maha pool kilo. Miinust on seega -2,7.

Oma osa on siin kindlasti pikkadel ja vaheldusrikastel kepikõnniringidel koos Kajakaga. Viimatine ring oli päris spontaanne, kuna olin just pidanud lapsehoidja hilinemise tõttu oma trenni ära jätma ja päris tige, aga suutsin mitte käega lüüa. Õnneks oli Kajakas ka tulija, nii et läksimegi õhtul päris pimedas Toompeale ja all-linna parkidesse, võtsime treppe ja mägesid, kirusime rasket elu ja meenutasime noorusradu, aga kokkuvõttes kadus 1t20 minutiga 480 kalorit. Mis on hea. Ja pärast kodus enam ei söönud. Mis on veel parem.
Samal ajal olen viimased kaks nädalat hoolega lugenud ka sissesöödavaid kaloreid, eks sellel on ka kindlasti oma mõju kaalule. Hetkel ütleb mu valvas pulsikell, et kulutamaks 6 kilo 10 nädalaga võin päevas süüa 1850 kalorit ja pean trenni tegema 1400 kalori eest nädalas. Katsun siis olla sõnakuulelik ja loodan, et visadus viib sihile.
Ja lõpetuseks küsimus suurele ringile - kuidas arendada endas sihikindlust? Ma mõtlen üldse, mitte ainult kaalulangetamise osas. Mul on sellega tõsiseid raskusi...

2 Comments:

  • no tead, kui ma oleks sihikindel, siis ma arvan, et ma oleksin juba ammu 10 kg alla võtnud:)
    eks kõik oleneb sihist, millise tähtsusega see on. kui ikka on tähtis asi, siis tuleb end kokku võtta kuidagi.

    By Blogger Anu, at 06 oktoober, 2006 11:53  

  • tegelikult on sul õigus, anu. ma peaks pigem vist küsima, kuidas mõningaid asju enda jaoks tähtsamaks mõelda, küll siis ka see sihikindlus tuleb. sest on mitmeid asju, mis peaksid olema olulised, aga siiski seda nii väga ei ole ja sestap ka lihtsam minnalaskmine.

    By Blogger Aari, at 07 oktoober, 2006 08:21  

Postita kommentaar

<< Home