kolmapäev, november 29, 2006

Pidulik

Ometi olen kord ka õigel päeval õiges kaalus! Ehk siis alla-seitsmekümne mees. Tänahommikune saak 69,7 ja kokku -5,3. Näib et edeneb, nüüd sai jälle tõsisemalt trenni kallale ka asutud.

Aga söömisega... kas teil on ka nii, et kui mitte midagi ei tee ja vedeled voodis, siis teoreetiliselt ei taha nagu süüa ka, st et kõht ei lähe tühjaks. Mul nädalavahetuseti tihti on. Aga samas, söögiisu on endine. Siis toimub ülesöömine. Et tegelt võiks ju ka söömata olla kui kõht tõesti ei lähe tühjaks. Ja kui midagi ei tee, siis ju ei tohiks ka energiat kuluda?

Tegelikult ma tean küll, kui paljudel on siin väikesed lapsed ja mitte-midagi-tegemisest ei tule kahjuks midagi välja. Noh, mitte väga tihti igatahes. Aga minul on lihtsalt kehv ainevahetus.

Söömise-teemadel vestlesin eile treeneriga ka, toidulisanditest. Kui ta heaks kiidab, siis võibolla hakkan mingit sojajooki tarvitama. On siin sihukese kraamiga kokkupuudet old? Ega ma heameelega seda ei tee, olen siiani eemale hoidnud, aga mul on selle lahjema söömisega see häda, et siis hakkab veri nii lahjaks jääma, et aneemia majas. Selles preparaadis peaks rauda ka olema, lisaks on minu meelest soja hiigla kasulik. Mulle ta lihtsalt ei maitse, vähemalt need sojatooted, mida siiani maitsnud olen. Omal ajal kui need toidulisandid tulid, oli Herbalife vist esimene ja ainuke. Mul õde võttis seda tarvitades mingi üüratu koguse maha, aga ta tegi muidugi ekstreemi kah, ma nii ei taha ega ole vajagi. Treener, kes on imekõhn, olla normaalkaalus 60-62 nii et mina oma 65-ga oleksin täiesti vastuvõetav.

Trenni on jälle uusi nägusid tulnud, enamus ka treenimise pärast. Eelmisel nädalal ma pidin mitu korda vihastama, kui mingid tibid ratta seljas tund aega mokalaata lasid. Ma saan aru, et tulid koos sõbraga, aga vadrata võiks siiski mujal.

Kole pikk jutt on saand. Nagu oleks midagi tarka öelnud :) aga et mitte venitada, siis edasi jäneseparv!

1 Comments:

  • No super, Luize! Tean omast käest, mis tunne see oli kui pärast pikki 70ndaid tuli lõpuks 6 ette. Jätka samas vaimus!

    Kodumaiseid sojatooteid pole proovinud, kuigi neid on viimasel ajal palju meedias promotud. Küll olen vahel endale lubanud ses 200ml pakis vaniljemaitselise sojapiima-kõrrejoogi - mõnus maiuspala, minu jaoks sama tõhus kui tass kuuma kakaod. Oot - kas sojapiima üldse sobib kuumutada?

    By Blogger Aari, at 29 november, 2006 07:51  

Postita kommentaar

<< Home