kolmapäev, aprill 05, 2006

ANNELI ARVAMISED
Teate, kui hea süsteem (ühisprojekt vm nimeline) meil loodud on?! Sellest seltskonnast tunnen vaid kahte inimest, aga tundub, et kõigiga olen kuskil kunagi kohtunud ja rääkinud; meil on ühine huvi (eks ju?) ja me toetame üksteist! Selline positiivne seltskond!
Mis veel on kiiduväärt: isegi kui tulemused pole meeldivad, ei karda keegi seda tunnistada! Kaalujälgijate rühmas oleks "patusena" vägagi ebamugav olla...
Endast ka :) 1. tundsin, et suudan poes kohukestest, saiakestest jpt ahvatlejatest TÄIESTI rahulikult mööda minna. Polnud vajadust! Olin rahulik ja kõik toimis kenasti (kaal langes!). 2. nädalavahetusel olin pinges, närvitsesin eelolevate haiglapäevade pärast, ja sõin-sõin..... kaal tõusis... peaaegu algkaalu tagasi :( 3. haiglapäevad (mis möödusid paremini, kui kartsin) tõid tasapisi tasakaalu tagasi . Tulemus: -0,5 ja kokku -2 kg. Olen rahul :)
Edaspidi püüan oma meeleoludel mitte lasta söömist dikteerida.
Muuseas, kiiretel kaalulangustel on omad "miinused": sapipõide tekkinud kivid hakkavad siis liikuma ja inimesele valu tegema (ja võivad muid "jamasid" tekitada).
Nii et liigume oma teel tasa ja targu ning ilma igasuguse keemiata!

5 Comments:

  • See süsteem on tõesti mõnus. Liiatigi arvan ma, et vabalt võib siin mitu tuttavat olla, kui mitte muidu, siis näiteks näo poolest. Vabalt võime treneeringuski trehvata. Mina näiteks käin Tartus Avancias, spinningus põhiliselt, kuna aeroobikat ma ei salli. Ehkki ei ole enam kõige moodsam klubi, on kõik vajaminev olemas, lisaks veel mugavalt kodu lähedal mul. Eile küll hakkasid äkki rattad ära lagunema, aga eks nad paranda need jälle ära.
    Pilates tundub olevat huvitav. Mulle sihuke võimlemine tegelt meeldib. Keegi vist siin ka harrastas seda? Kas Tartus ka kuskil tehakse? Huvi pärast vaataks-katsuks järele.

    By Blogger luize, at 05 aprill, 2006 15:23  

  • Tartus tehakse Pilatest Areenas ja Tropicus. Mina juba mitu nädalat üritan pähapäeva õhtul Areenasse jõuda, aga näh pole jõudnud veel.

    By Blogger Maret, at 05 aprill, 2006 15:24  

  • Aga Annelile - tubli oled! Ja hea, et haigla eriti ei kiusanud.

    By Blogger Maret, at 05 aprill, 2006 15:26  

  • Mulle ka "sistem" meeldib, väegade innustav on.

    By Blogger Anu, at 05 aprill, 2006 15:29  

  • Järelepärimine näitab, et Arenas on aegu lisaks pandud. Ehk siis sellele pühapäevasele 19.30 ajale veel K 20.30 ja R 18.15 juures. Agiteerin töö juures kaa, juba gru koguneb :)

    By Blogger luize, at 05 aprill, 2006 16:21  

Postita kommentaar

<< Home