neljapäev, mai 18, 2006

0 on parem kui +

... täheldasin mina täna hommikul. Olen pikka aega kaalulangetamise paraku tahaplaanile jätnud - sestap ka siin sõna ei hakanud võtma. Aga teie suuri saavutusi olen jälgin - supertublid olete :)

Minu põhiprobleem on aga ikka ja ikka magamatus: eile öösel magasin 3 tundi, kuna pliksul suur nohu ja ta oli nõus magama vaid istudes minu süles. Ja nii me istusime. Kella 3-ni istus issi ja sealt edasi mina. Aga minu organism ei suuda kaalu langetada, kui ma väsinud olen (korduvalt tõdetud):S Nojah!

See aga ei tähenda, et ma ikka ja jälle ei üritaks. Ja ei vaataks ehk tühiseid positiivseid asju (no näiteks, et juurde pole tulnud).

Panin endale uue eesmärgi (tänase seisuga, et oleks veidi väiksem ja et selleni jõudmine mulle miskit olulist tähendaks). Ehk motiveerib paremini?

3 Comments:

  • Oi, tunnen kaasa ja loodan, et lapseke saab ruttu terveks! See on tõesti nii, et kui oled väsinud, lööd kõigele käega ja proovid lihtsalt vastu pidada...
    Ja 0 on parem kui +, selge see!:)

    By Blogger Anu, at 18 mai, 2006 09:48  

  • 0 on parem kui +, nõustun ka mina!
    Peame vastu ja püüame mitte alla anda?!

    By Blogger Anneli, at 18 mai, 2006 18:00  

  • Just, mitte alla anda, vaid alla võtta! :)
    Ja tirts saab samuti terveks. Õnneks on nii, et haigused mööduvad :) Ole tubli.

    By Blogger Triin :), at 18 mai, 2006 18:43  

Postita kommentaar

<< Home