esmaspäev, mai 08, 2006

esmaspäevane vahekaalumine

Ei saa mitte kiitlemata jätta, et kaal on märkimisväärse kiirusega alanema hakanud:) Ja näitab juba paar päeva minu suureks üllatuseks 67 kg:)Ehk -1 kg eelmisest kolmapäevast. Saab näha, mis kolmapäevaks saab, ma arvan, et üle kilo vist pole erilist lootust alla võtta nädalas.
Nädalavahetusel oli küll grillipidusid ja veinikest, kuid ma panin ka veele ning rohelistele salatitele suuremat rõhku, lihaollusest ajasin läbi mõne suutäiega, ehk siis pooleteise peopesa suuruse tükiga. Tegemist oli muidugi ka kanalihaga, mis juba iseenesest lahjem kui muu kraam.
Ahh, ma olen nii rahul endaga ja õnnelik, täna katsun veel kepikõnnile minna - seda tegin ka eelmisel nädalal 2 korda. Kui saaks suveks ehk Jaanipäevaks 65 kg.-ni, no see juba oleks midagi!

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home