kolmapäev, mai 03, 2006

Ikka sama

...ehk siis pikast nädalavahetusest ja rohkest veinilürpimisest hoolimata endiselt sama kaal ehk 68 kg. Aga see on juba selline tugev 68, et hakkab juba vaikselt 67,5 teinekord näitama, jäädes siiski 68 juures pidama:) Nii kurb, et mul ei ole 100g täpsusega kaalu, vastasel korral saaksin ka nähtavasti mõnesajagrammise langusega kiidelda:)!
Nädalavahetusel tegime küll rohkelt grilli ja suitsuliha, samas aga jalutasin ja riisusin ka väheke, ju vast sellest ikkagi abi oli. Lisaks avastasin huvitava asja - kui lõuna ajal magada, on õhtupoolikul söögiisu pea olematu. Kahjuks saan lõuna ajal magada vaid vabadel päevadel, samas tööpäevadel puudub jällegi külmkapiahvatlus, nii et lootust on juba reedeks 67,5 saavutada. Olen väga optimistlik, kuigi mõtted keerlevad peas kaalujälgijatega liitumise teemal, et punktisüsteemiga end kurssi viia. Või peaks äkki lihtsalt kodukursuse tellima, on ju vaba ajaga täpselt nii, nagu ta on. Sest mul on selline kahtlus, et ma kas a.) söön liiga palju või b.)söön liiga vähe. Sest enda meelest ma söön üsna tervislikult ikkagi, ometi ei lange kaal nii ruttu, kui tahaks.
Aga mis puutub heasse sööki - siis ühinen Manniga siinkohal - sellest on pagana raske loobuda. Sest kui võtad kasvõi ühe ampsu, siis enam pidama ei saa...
Ühesõnaga - edasi kõhnuse poole!