teisipäev, oktoober 10, 2006

Rannahooajaks vormi!

Tere:)

Olen teie blogi juba kevadest saati piilunud. Paraku oli siis niikuinii juba hilja rannahooajaks vormi saada (nõrk nagu ma olen), niiet ühinen teiega parem nüüd ;)
Olen ühe korra ka varem kaalujälgimisega kokku puutunud, varsti 3 aastat tagasi. Tookord õnnestus alla võtta ligi 10 kilo, kuid paraku jäi kogu üritus Prantsusmaale kolimisega katki.
Nüüd, tookordsest alustamisest 10 kilo raskemana ja prantsuse hõrgutistega harjunud, hakkan jälle otsast peale.
Teadsin kohe, et üksi mul millegi sellise jaoks meelekindlust ei jätku ja sestap läksingi eelmine neljapäev kaalujälgijate rühma. Seekord Lyoni.
Plaanis on alla võtta 30 kg. See nädal on kulgenud söögi mõttes igati edukalt (nagu ikka esimene nädal), kuigi suurt langust ma loota ei julge, sest päevad ja põsekoopapõletik hoiavad kardetavasti vett kinni (Selliseid asju tean ma ainult tänu Liana Vahtrale:P).
Ülehomme siis raporteerin.
Seniks kõigile teistele kena kaalulangust ja sooje sügisilmu:)