kolmapäev, oktoober 11, 2006

Raporteerin siiski

Kuigi mõtlesin, et ega vist ei julge:) Aga tuleb tunnistada, et niiväga põhjust häbeneda siiski pole, kuna alla olen võtnud vahepeal lisandunud 2 kg. Ja siis rahulikult nullis jälllegi omadega. Ma ei saa küll aru, kust ma need kilod endale hankisin vahepeal, aga kardetavasti jätkuv mittekepikõndimine mõjub omasoodu:(
Seevastu hakkasin punkte lugema. Eriti just argipäeviti, kuna nädalavahetusel on kuidagi kiirevõitu olnud. Ja need kaks viimast päeva on üpris korraliku (ehk siis punktide piires) toitumusega möödunud, nii et pisike lootuskiireke on minu sisse tulnud, et ma lõpuks saan oma paigalseisust üle.

1 Comments:

  • ikka vapralt edasi.
    ma mõtlen, et need kilod, mis ludinal ära kaovad, on vist see nö ballast, mis kõigubki, olenevalt sellest, kui palju sööd. et see ei ole tegelik kaal vaid selline lubatud + - mis ikka on inimestel.
    kui saavutatud on selline stabiilsus, siis juba ongi vähemalt pool võitu käes.

    By Blogger luize, at 11 oktoober, 2006 14:28  

Postita kommentaar

<< Home