neljapäev, oktoober 26, 2006

null:)

Ei ole see nädal teps mitte nii hea, kui eelmine oli... Süüdlasi otsides leiame põhiliselt alkoholi ja päevad (vana tõde siin, et sel ajal vesi organismis kinni ja annab aina kaalu), aga võibolla ka spordi. Olen aru saanud, et kui hakata spordile rõhuma, siis kaal ei lange, kaalujälgijate põhimõttele vaatamata, et sport annab lisapunkte jne. Luizelgi siin kaal seisis tükk aega kui hakkas trennis käima. Mina teen kepikõnni asemel trenažööritrenni hetkel, kuna niivõrd jäledad ilmad on, et õue nagu ei kutsu lihtsalt. Aga tasapisi ikka proovin kõhnuda, küll need tulemusedki tulevad:)

6 Comments:

  • hm, aga mida siis teha? ses mõttes, et sportimist pooleli jätta oleks rumal, aga kaal ju võiks ikka langeda. päris söömist maha jätta ka ei saa...

    By Blogger esta, at 26 oktoober, 2006 16:30  

  • noh, spordi kenasti edasi ja küll ta varsti mõjuma hakkab;)

    By Blogger Anu, at 26 oktoober, 2006 17:28  

  • minul on näiteks peale kepi-või mägikõndi kaal alati raskem.et kuda see oli, et lihas tunduvalt raskem kui pekk.

    a keha harjub ja kaal hakkab ka alanema.

    By Blogger mia, at 26 oktoober, 2006 18:03  

  • a siis kui ma eestis olen, siis kepitame jälle hoolega, ma muiduig ei kujuta ette kaua nad peale oppi ei luba sporti teha, a ma arvan, et kepikõnd siuke lihtne asi. siis saame vähemalt jõuluajal joont hoida.

    By Blogger mia, at 26 oktoober, 2006 18:04  

  • ma kaldun arvama, et küsimus pole mitte lubamises, vaid selles, et algul võib liigutamine mõnda aega valusavõitu olla:)
    aga väike kepitamine või lihtne jalutuskäikki ikka parem kui mitte midagi.

    By Blogger Anu, at 26 oktoober, 2006 21:19  

  • Siin on need variandid, et kas olla sama kaalu juures pehme-pehme või trimmis. Trimmis on vist parem.
    Aga ei räägi midagi, sporti ei tee ja kaal ei lange.

    By Blogger Triin :), at 27 oktoober, 2006 11:31  

Postita kommentaar

<< Home