kolmapäev, detsember 06, 2006

Edeneb-edeneb

Härrased, on põhjust rõõmustamiseks. Tänahommikune saak: 68,9 ehk siis -6,1. Ma tean, et tegelikult ei ole nii vähe, aga ma ikkagi tahaks selle numbri kirja saada. Enese rõõmuks noh.

Misma muud oskan lisada. Korralik normaalne toitumine, hommikul puder ja lõunal praad. Õhtune söömine on küll tagasihoidlik, aga vahel ikka taban ennast kella kaheksa ajal näkitsemas midagi. Õnneks ei ole ahnitsema hakanud. Küspsist-kommi ikka ka vahel. Piparkoogid laual ju, kussa saad siis.

Trenni olen imekombel isegi kolm korda nädalas kenasti jõudnud. Ja hommikul, varahommikul keppidega vehkides tööle. Sõbranna eile küsis kõkutades, et kas ma tõesti teen seda. Teen küll ja naerda ei ole siin midagi, ükspäev isegi naabrinaine uuris mu keppe, et peaks endale ka hankima ja tegema sellest kohe nagu harrastuse.

Jõudeäevade ainevahetus teeb ainult muret. No ei saa olla üle söömata, ehkki poleks üldse vaja. Muide, sellega seoses meenus mulle õunaäädikas. Keegi soovitas sea mulle põletike raviks aga iseenesest mõjub ainevahetusele kah. Mitte kapslid muidugi, vedelik ikka. Ainult maitse on kole ebameeldiv, mina olen klaasi vee ja tipsu meega end siiani ära petnud.

Aga muidu on väga bro, enesetunne on hea. Et ma nüüd äkki hakkasin tundma neid mahaläinud kilosid. Peeglist veel rull ülbitseb vastu, aga kui sinna ei vaata, siis.... noh, natuke motivatsiooniks ikka vaatan ka. Ahjaa, eelmisel nädalal juba itsitasin, kui mõtlesin, et missee kaalu juurde võiks veel anda. Juuksed muidugi. Mul pole mitu aastat nii palju neid peas olnud. Juuksed on kõiges süüdi.