kolmapäev, veebruar 07, 2007

Külm on halb

Terekest kõigile.
Mul, erinevalt Luizest, pole midagi nii rõõmustavat teatada. Vahepealse pea igapäevase söögiorgia tulemusena on lisandunud tervelt kilo. ( no tegelikult on isegi juba sellest tegelikult lisandunud pooleteisest pool kg maha ka läinud) Ja kõik on külma süü! Mul on lihtsalt metsik söögiisu viimasel ajal. Esmaspäeval küll ostsin keedupeeti ja sõin seda, täitsa mõnus oli (sain nimelt inspiratsiooni Ita Everi raamatust, kus ta kuu aega ainult keedupeeti sõi ja trenni tegi ja KUU AJAGA vormi sai. Kahjuks polnud öeldud, mitu kg ta kaotas. Aga metsik ikka, raske uskuda, et ta AINULT keedupeeti sõi.).
Esmaspäeval käisin kepikõnnil üle hulga aja ja veendusin, et see pole ikka kõige õigem asi külma tuulega teha... Eile kummitas mind tunne, et jään kohe haigeks ja siis oli vaja organismi väheke söögiga "turgutada"...
Kõige hullem lugu, mida viimasel ajal olen lugenud - ühes ajakirjas avaldati kaalus tervislikult JUURDEvõtmise menüü, mis kahtlaselt selle moodi oli, mida ma ise tavaliselt söön.
Niisiis, ma loodan, et see rõve külm peagi üle läheb ja ma oma kaalu peale tõsiselt ka muudel päevadel peale kolmapäeva mõelda suudan:)
Praegu seda juttu kirjutades tundub küll, et mis see siis ära ei ole jälle end kätte võtta ja alla võtta ja et rannahooaeg läheneb jne, aga TULEMUSED???
Niisiis, korjame oma eneseuhkuse riismed kokku ja hakkame iseloomu tugevdama.
EI ÜLESÖÖMISELE!!!

3 Comments:

  • Haa, kus see tervislikult juurdevõtmise menüü oli? Ma kahtlustan, et ma olen ka äkki täpselt sama rea peal, et tervislikult küll, aga mitte kaalusäästlikult.

    Äkki on siis tõesti külm süüdi, et söögiisu tõuseb, mul täpselt sama lugu, et peaagu kilo juures ja pidevalt isutab - teed nt õhtul sooja teed, samas tahaks kohe ka midagi kõrvale haugata. SEE periood kuust ka ei ole, et kohutavalt sööma ajaks, ju siis ikka pakane. Aga Sa ju ei anna alla, eks!

    By Blogger Aari, at 07 veebruar, 2007 08:28  

  • einoh, kus ma siis alla annan!!! muidugi mitte:)
    see menüü võis olla äkki naistelehes.

    By Blogger Anu, at 07 veebruar, 2007 09:43  

  • muuseas, mul on ka söögiisu ni et jube. eile langesin grillkana võrgutava lõhna tõttu ja sõin terve kintsu ära! õhtul!!! ja küpsiseid. ma arvan, et see on külmast. et keha on paanikas, api api jääaeg tuleb!

    seda keedupeedi asja ma isegi teeksin. sest mulle meeldib, aga ma olen veenudnud, et ma ei suuda kuu aega järjest AINULT seda süüa. aga muidu olen koju võtnud, snäkiks. aga kui ita ever juba suutis seda teha siis mina ammugi! proovime.

    seda ita everi raamatut on ikka kohustuslik lugeda vist. ma olen ainult poes sirvinud, aga müüjad hakkasid kahtlaselt kõõritama mind kui ma juba 20 minutit sellesse süvenesin. aga ma ostan selle endale.

    By Blogger luize, at 08 veebruar, 2007 11:06  

Postita kommentaar

<< Home