neljapäev, aprill 06, 2006

Neljapäevane tagasivaade

Niisiis, eilne kaalumine andis tulemuseks 74, nii et -1 mulle seekord. Juhhuu! Trenn on lahe! Loodetavasti saab sama ka pilatese kohta öelda. Kesse siin tahtiski Tartus tulla, pühapäeval Arenas 19.30?
Aga vähene söömine on tegelikult keeruline nipp. Eriti siis kui on PALJU head süia, nagu vahest ikka on. Või siis poes, näiteks minul eile. No niipalju häid nämmasid asju on leti peal et... õnneks on paljud head asjad kallid ka, see soodustab nende mitteostmist. Aga ma olen ise proovinud nii, et kuigi tahaks veel, siis ootan natuke ja kui siis ikka on jube isu, siis nati võtan ka. Sest tegelt on kõht juba täis, aga aru ei ole veel saada, see täiskõhu tunde pähe jõõudmine võtab natuke aega. Ja kui oodata, siis tihti ei taha juurde võtta enam.
Ja õhtusteks söömaaegadeks hoian mina kapis lumekrabi. Seda võib kohe rohkem varuda, säilib täitsa kaua, poes nad vahel panevad vanemaid karpe ka vahele, nii et kuupäevad tasuks üle vaadata. Aga see on hea kraam, peaaegu olematu rasv, minimaalselt süsivesikuid ja valku on rohkem.

3 Comments:

  • lumekrabi on tõesti imeline leid, vähe kaloreid ja hea maitse. ma ka vahest näksin seda õhtuti, kui kuidagi muudmoodi enam ei saa:)

    ja see, et täiskõhutunne kohe pähe ei jõua - no see on tõeline nuhtlus! ma olen jõuga proovinud hästi aeglaselt süüa, samas tööl lõunapausil niigi aega vähe ja siis pole see eriti võimalik. ma olen enda jaoks selgeks saanud, et ma lihtsalt ei tohi lasta kõhul väga tühjaks minna, iga paari tunni tagant tuleks süüa mõni puuvili vmt.

    By Blogger Anu, at 06 aprill, 2006 07:50  

  • See pidev täiskõhutunne nõuab ka harjutamist. Mind see lausa häiris ja nii oma treenerile ja toitumisnõustajale ütlesingi. Ta itsitas tükk aega ja ütles, et sihukest asja kuuleb ta küll esimest korda: kellelegi ei meeldi, kui kõht o kogu aeg täis! Nüüd hakkan juba vaikselt harjuma ja eks vahel läheb see kõht ikka tühjaks ka...

    By Blogger luize, at 06 aprill, 2006 08:05  

  • Põhiline mure on ikka sellega, et kõht nagu tühi ei ole, aga ISU on hirmus. Tahaks midagi head!
    Seened on ka üks asi, mis on väga head ja väikese kalorsusega. Suppi või kusagile panna näiteks.

    By Blogger Triin :), at 06 aprill, 2006 11:57  

Postita kommentaar

<< Home