kolmapäev, aprill 05, 2006

Nii hea, et kevad on peaaegu käes

Läheb aina toredamaks. Kaal alaneb tasapisi aga kindlalt. Täna hommikul oli 75,9. Küsimus on, kas algselt välja öeldud 80 kg oli õige või lihtsalt üks kehv punkt. Igatahes alla olen võtnud :) ja paneks kohe -1 kilo seekord (kokku siis -1,5 kg).

Kevad tuleb ja ilm läheb soojemaks, see annab ka hoogu juurde!

Mida teen: samme põnniga jalutamisel, hulatan ja aeg-ajalt väikesed võimlemised. Homme lähen proovin, palju on kino Ekraani juurest Lõunakeskusesse ja tagasi. 10000 sammu?

Mida söön: kõike enam vähem aga vähem. Söön ka pärast 18-t sest muud moodi pole võimalik.
Joon rohkem teed ja vähem lattesid :D
Aaah, doping ka ikka - BioCLA 1000. Meil võis siin ju dopingut kasutada? :)

Kõigile jaksu ja edu. Ja head kevade tulekut.

5 Comments:

  • Sinu matkad on imetlust tekitavad!

    By Blogger Anneli, at 05 aprill, 2006 21:43  

  • Triin, kino Ekraan juurest Lõunakeskusse on ikka täitsa pikk maa, nii pikk küll, et seda asja-eest teist taga ette ei võtaks. Mina mõtlen teinekord isegi, et vaksalist Näituse tänava Selverisse on pikk maa minna... aga tegelikult ju ei ole.
    Seda bioclad või mis sul oligi, olen ma ka roovinud, aga minul küll ei mõiganud. Võibolla sul aitab, hoian pöidlaid igatahes!

    By Blogger luize, at 06 aprill, 2006 07:12  

  • Niipalju kui mina Tartu linnast ja selle vahemaadest tean, siis põhimõtteliselt kesklinnast Lõunakeskusesse kõmpida - vow! Tubli!

    By Blogger Anu, at 06 aprill, 2006 07:52  

  • No Lõunakeskusest linna olen jala tulnud küll. Kudujate kokkusaamiselt nimelt. Aga siis oli rõõmus ja tore olla ja Ann vadistas kõrval jutukest :D
    Nüüd on nagu trennimoodi asi ikka. teadlik kõnd või mis ta oligi :)

    By Blogger Triin :), at 06 aprill, 2006 11:54  

  • Ainult 8000 sammu. Lõunakeskuses sees tehtut ei arvesta.

    PS. Sangasri poes on 50% ale :D

    By Blogger Triin :), at 06 aprill, 2006 15:22  

Postita kommentaar

<< Home