kolmapäev, mai 24, 2006

-0,5 kilo / kokku -4,5 kg

Mul selline imelik lugu, et kaal näitas täna väga ilusat numbrit, aga kuna mul sellesse suurt usku pole ja terve nädala kippus pigem juurde kui maha minema, siis võtan pool kaalunäidust ja esitan selle. Noh et jälle jääks midagi nagu tagavaraks. Vahel mulle tundub et digikaal on üldse üks õudne jama ja tahaks korralikku mehhaanilist kaalu. Vahel tundub, et digikat annab tüssata. Noh et astud kuidagi viltu peale ja siis nagu näitab vähem jne.

Üldisest entusiasmist: spordirindel on kõik hästi, pandud plaanid on täidetud. Aga punktilugemine kipub nõrgaks jääma ja see on suur viga. Eile näiteks ei suutnud ma Kaubamaja pirukaletist uut toodet quiche'i ostmata jätta. Oli ka täiesti imeline ja rasvast nõretav asi. Ohhh .... nagu magnetiga tõmbas mind seda ostma. Pole ikka seda iseloomu. Ma tänasest siis jälle mõõdan ja kaalun ja kalkuleeerin.

Kahjuks paistab, et tänane liigutamine jääb napiks, sest vihma sajab juba pikemat aega :(

Sildid:

1 Comments:

  • Kirjade järgi spordib kajakas siin rohkem, kui meie kõik kokku! Aga see on muidugi lohutus meile, mitte temale :)

    Kõik on kena ja mina isiklikult eelistan digitaalkaalu. Selle kruttimise-värg pärast ja muidu ka... mul on kuidagi ilus kaal :)

    By Blogger luize, at 25 mai, 2006 11:51  

Postita kommentaar

<< Home