kolmapäev, mai 31, 2006

Niu-niu

Aga mul on 0,5 kg juures! 66 "kaunist" kilogrammi. Mitte, et ma selle üle väga uhke oleks, aga hea, et isegi nii vähe:)
Kiskus kuidagi nihu sel nädalavahetusel. Suured peod, kus tundus, nagu ei sööks üldse palju, aga ma ütlen, see näksimine on kõige petlikum asi! Kui kuhjaks korraga taldrikule selle, mille kavatsed õhtu jooksul ära süüa, siis saaks aru, kui suure portsuga tegemist on.
Ja muidugi annab mul tunda see, et polnud mingi üle nädala kepikõndi teinud. Kui siis esmaspäeval näitas kaal +1,5 kg, hakkasin taas korralikult sööma ja kaks päeva olen kõndinud ka. Kusjuures esmaspäeval olin õhtul juuube väsinud, ja tegemist oli tõelise eneseületusega, et minna kõndima - no ja siis kui läksin, läks väsimus kohe üle ja asemele tuli midagi eufooria-sarnast:) Niisiis, kahe päevaga -1 kg pole ka halb. Kurb on muidugi see, et täna õhtuks lubati uut sadu, nii tubli ma veel pole, te vihmaga sportima läheks. Eks siis paistab, mis saab, olen kindlal kursil taas, ses mõttes on need plussnädalad väga kainestavad, et võtad end uuesti kokku ja oled motiveeritum kui enne.
Ja samas on niii lihtne libastuda! Mõelda, et nooo, mis see pisike koogiamps mulle ikka teeb... ja et mis see teine amps teeb... No teeb ikka küll ja kuidas veel:(

3 Comments:

  • mul kah nädalavahetusel olid pidud. kolm päeva jutti isegi, kui aus olla. viimane oli veel selline ähvardav, vanemad olijad teadsid juba ette, millega tegu ja ei söönud päev otsa enne seda...

    mnjah, kuna ämm puistas meid peoülejääkidega üle, siis pole täna ka veel vaja süüa teha. hõissa.

    aga ära väga muretse, selle väikese kõikumise saab lihtsate vahenditega likvideerida. peaasi, et nüüd kurvastusest juurde ei hakka tulema... mõtlen hirmuga sellele isegi.

    By Blogger luize, at 31 mai, 2006 12:32  

  • mul on küll selline tunne, et homseks kenasti normis kõik.
    me täna sinuga siin kaks vaprat tinasõdurit:)
    huvitav, kus kõik on...

    By Blogger Anu, at 31 mai, 2006 13:56  

  • kaaluvad, mis muud.

    kellel see kaalusõltuvus siin oligi.

    või siis on kõik kajaka sabas kepikõnnile läinud.

    By Blogger luize, at 31 mai, 2006 14:21  

Postita kommentaar

<< Home